PIEGĀDE UN INFO

Produktus var apskatīt un iegādāties uz vietas darbnīcā: Rēzekne, Atbrīvošanas aleja 130

Pasūtījums tiek  izsūtīts 3 darba dienu laikā, pēc samaksas saņemšanas.

Daļa produktu tiek izgatavoti tikai pēc pieprasījuma, ja produkts nav pieejams, sazinieties ar mums un vienosimies par materiāla krāsu un somas modeli.

Pasūtījumu var atcelt 24 stundu laikā, pēc pasūtījuma veikšanas.

Jautājumu un neskaidrību gadījumā lūdzu sazinieties ar mums. Sadaļā KONTAKTI - aizpildot kontakt formu.

PIEGĀDES LAIKS:
  • Latvijā 2-3 darba dienas
  • Eiropa 1–3 nedēļas
  • Amerika/Āzija 2–6 nedēļas
    *ņemot vērā ši brīža situācīju pasaulē sūtījumi var aizkavēties

PIEGĀDES VEIDI:

  • DPD / Omniva - sūtījuma saņemšanai norādiet vēlamo pickup punktu vai Jūsu adresi. (Obligāti norādiet mobīlā telefona numuru, lai saņemtu paziņojumu par pasūtījuma izņemšanu) ( sūtījumiem tiek norādīts pakas numurs, pēc kura var izsekot sūtījumu)
  • Latvijas pasts - norādiet saņemšanas adresi, pasūtījums tiks nosūtīts uz tuvāko pasta nodaļu, kur saņemsiet paziņojumu par pasūtījuma izņemšanu

Visi pasūtījumi tiek piegādāti ar piegādes apstiprinājumu, kuru var izmantot, lai izsekotu jūsu pasūtījumu. Mēs nevaram sniegt izsekošanas informāciju, kas pārsniedz Latvijas Pasta dienesta sniegto informāciju.

Mēs neatbildam par paciņām, kas ir pazaudētas vai sabojātas tranzītā. Veicot pasūtījumu, lūdzu, vēlreiz pārbaudiet savu norēķinu kontu un piegādes adresi, jo mēs nevaram mainīt maršrutus.

Standarta piegādē NAV iekļauta apdrošināšana. Muitas un ievedmuitas nodokļus iekasē saņēmēja valsts, tāpēc pircējs ir atbildīgs par tiem.

DATU APSTRĀDE

Ievadot nepieciešamo informāciju pasūtījuma noformēšanai, pasūtītājs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai veiktu pasūtījumu un preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām.

Ievadot informāciju, pasūtītājs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar  pasūtījuma apstrādi.

Pasūtītāja sniegtā informācija bez viņa piekrišanas netiks nodota trešajām personām bez iepriekšējas saskaņošanas.

Mēs saglabājam tiesības izpaust Jūsu personiski identificējamo informāciju, kā to pieprasa likumdošana, lai aizsargātu mūsu tiesības pakļaujoties juridiskām rīcībām, tiesas pavēstēm vai juridiskiem procesiem.

GARANTIJA, REMONTS

Izstrādājumiem ir 5 gadu garantija, un mēs bez maksas salabosim jūsu ādas izstrādājumus, ja tiem ir slikta izturība vai materiāli ir bojāti.
Šī garantija nesedz zaudējumus, kas saistīti ar normālu nodilumu; nejaušu bojājumu, piemēram, gāze, plīsumi, ķīmisku vielu un tīrīšanas līdzekļu lietošana; postījumus no dzīvniekiem, ugunsgrēkiem un laikapstākļiem; trešo personu un tīšo kaitējums utt.

* Fotoattēlos somu krāsas toņus, pietuvinam reālajai krāsai, tomēr tie var atšķirties, atkarībā no ekrāna parametriem.

ATGRIEŠANA UN MAIŅA

Saņemot pasūtījumu un pie izpakošanas apskatiet produktu un ja tiek konstatēts produkta bojājums vai produkts neatbilst pasūtījumam, tas ir jānofotogrāfē un jāsazinās ar mums.

Iegādāto produktu var apmainīt pret identisku preci citā krāsā, ja produktam ir saglabātas oriģinālās etiķetes un iepakojums.

Produktus var atgriezt 14 dienu laikā, pēc to saņemšanas, rakstot uz e-pastu.

Pasūtījuma atteikuma gadījuma vēstulē jānorāda pasūtījuma numurs, klienta e-pasts, kas tika reģistrēts pasūtījuma brīdī un jāpievieno saņemtā produkta fotogrāfijas. Divu darba dienu laikā tiks nosūtīta atteikuma veidlapu, kas ir jāaizpilda 5 kalendāro dienu laikā no nosūtīšanas brīža.  Pasūtītāja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas saņemšanas atgriezt preci.

  • Atgrieztajai produktam jābūt tādā pašā kvalitātē, kā saņemšanas brīdī.
  • Prece nedrīkst būt lietota, labota vai pārveidota.
  • Individuālos pasūtījumus nevar atgriezt
  • Nauda tiek atmaksāta  uz to pašu norēķinu kontu
  • Lūdzu, ņemiet vērā, ka visas sūtījuma atgriešanas izmaksas, jāsedz Jums.

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā".

Pārdevējs patur tiesības pasūtītājam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.



ĀDAS IZSTRĀDĀJUMU APRŪPES NORĀDĪJUMI

Par ādas izstrādājumiem ir jārūpējas, lai tie ilgi kalpotu un saglabātu savu izskatu.

KOPŠANA

Ādas izstrādājumi jātīra un jāapstrādā ar līdzekļiem, kuri paredzēti dabīgai ādai.

Ja ādas izstrādājums ir izmircis, tam ir jāaizžūst lēni (nedrīkst izstrādājumu žāvēt uz vai pie radiatora). Žūšanas procesā iesakam izstrādājumu ietaukot ik pa laikam (piem, ar vasku).

Ādas izstrādājumiem nav ieteicams ilgstoši atrasties saules staros. Izstrādājumu pēc sauļošanās iesakam ievaskot.

UZGLABĀŠANA 

Ādas izstrādājumiem, tāpat kā cilvēka ādai ir nepieciešamas rūpes un uzmanība. Produktus jāuzglabā sausā un siltā vietā, nodrošinot gaisa cirkulāciju, lai uz izstrādājuma neveidotos mitruma pelējums. Ādas somas un aksesuārus iesakam uzglabāt auduma maisiņā, caur kuru brīvi plūst gaiss (neizmantojiet plastmasas maisiņus, jo tie veido vakūmu).

Lai nodrošinātu ādas somas atbilstošu uzglabāšanu un transportēšanu, komplektā iekļaujam bezmaksas kokvilnas auduma maisiņu.


Pirkumu grozs